Το Brand Advertising μέσα από τις διαφημίσεις προβολής στο διαδίκτυο, που στόχο έχει να οδηγήσει στην αναγνωρισιμότητα μίας μάρκας και να αναπτύξει τις προθέσεις για αγορά, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του οικονομικού οικοσυστήματος του Διαδικτύου. Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου και οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις επιτρέπουν την αποδοτική στόχευση και δίνουν αφορμή για μια σειρά από νέες διασυνδεδεμένες επιχειρήσεις - π.χ., η πιλοτική Ad Exchange (AdX) - προσφέροντας προστιθέμενη αξία για τους εκδότες και τους διαφημιστές. Το νέο παιχνίδι AdX αντανακλά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένα διαφημιστικό δίκτυο, όπως προσφορές για τις προβολές διαφημίσεων. Η βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν τα δίκτυα διαφημίσεων είναι να εκπληρώσουν τις διαφημιστικές συμβάσεις με το ελάχιστο κόστος, και παράλληλα να διατηρήσουν και να προσελκύσουν διαφημιστές στοχεύοντας στην επίτευξη υψηλής ποιότητας. Ως εκ τούτου, η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ είναι το κύριο μέλημα του για την υλοποίησης της στρατηγικής Δικτύου Διαφημίσεων.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
|